Help Desk

internetszolgáltatónál végzett "műszaki segítségnyújtás"

Friss topikok

  • szoszyke99: :) ide írnám, ha nem töröltem volna ki azt a sok sok okosságot amit gyűjtöttem én is! :) amikor én... (2010.04.20. 00:04) szombat
  • nD: Mozzarella firefoxon szakadtam. :) (2010.03.23. 21:08) átlagos nap
  • Louis: A Béla tipusú informatikusokat én is ismerem.... Béla informatikus ha, a felesége, a fia, az unoka... (2010.03.10. 19:34) első

Linkblog

HTML

szombat

2010.03.16. 11:49 | f1yerz | 1 komment

HD: Egy mobiltelefonszámot szeretnék kérni, amire kollegák küldenek egy sms-t, ha sikerült elhárítani a hibát.
Ü: Egy kis türelmét kérem, mert nem tudom fejből, most költöztünk ide.
Ü: ...
Ü: na megvan, 0630...

 

Ü: Nem működik az e-mailem
HD: Milyen e-mail klienst használ?
Ü: Vindzov!  //windows
HD: Outlook?
Ü: Igen igen, az
HD: Outlook beállításban sajnos nem tudok segíteni, csak a postafiók felhasználói nevének, és jelszavának ellenőrzésében tudok segíteni
Ü: Rigó!
HD: Rigó?
Ü: Igen, próbálja meg a rigót.
HD: Hölgyem ez így önmagában csak egy szó, mit próbáljak meg rajta?
Ü: Hát, hogy ez a jelszó.
HD: Rendben, de mi az e-mailcím?
Ü: abc@x.hu
HD: Tehát ehhez próbáljam meg a rigó jelszót?
Ü: Nem, ennek a jelszava, ami itt a papiron van nekem xGH3slA2.
HD: Így van ez egyezik, amikor kérdezi a program írja be a felhasználói névhez az "abc"-t jelszónak pedig ezt amit most lediktált.
Ü: Jaaaj, köszönöm, jönnek a levelek
 

A bejegyzés trackback címe:

https://helpdesk.blog.hu/api/trackback/id/tr271843522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szoszyke99 2010.04.20. 00:04:51

:) ide írnám, ha nem töröltem volna ki azt a sok sok okosságot amit gyűjtöttem én is! :) amikor én elolvasom sajátom, nem olyan vicces. de igy igen! :)
süti beállítások módosítása