Help Desk

internetszolgáltatónál végzett "műszaki segítségnyújtás"

Friss topikok

  • szoszyke99: :) ide írnám, ha nem töröltem volna ki azt a sok sok okosságot amit gyűjtöttem én is! :) amikor én... (2010.04.20. 00:04) szombat
  • nD: Mozzarella firefoxon szakadtam. :) (2010.03.23. 21:08) átlagos nap
  • Louis: A Béla tipusú informatikusokat én is ismerem.... Béla informatikus ha, a felesége, a fia, az unoka... (2010.03.10. 19:34) első

Linkblog

HTML

átlagos nap

2010.02.14. 02:03 | f1yerz | 2 komment

HD: Az ADSL modemen, az ADSL lámpa világít?
Ü: Csak a TV!

HD: ADSL modemen melyik lámpák világítanak?
Ü: Igen!

Ü: Megjött a startlap, most települ fel

Ü: Állnak itten fel a dolgok éppen //értsd villognak a lámpák a modemen

Ü: szplúdtoccs //értsd speedtouch

Ü: villan //Wlan

Ü: mozarella firefox //előfordul még mozililla, mozeralla

Ü: Nem épül fel a modem

Ü: a kanadai gleccserek olvadási sebességével működik az adsl

A bejegyzés trackback címe:

https://helpdesk.blog.hu/api/trackback/id/tr511756240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lobybá 2010.03.01. 18:35:45

Ü: Mikor lesz köv post?

nD 2010.03.23. 21:08:04

Mozzarella firefoxon szakadtam. :)
süti beállítások módosítása